Aquest número és indicatiu del risc del producte, essent 1/6 l'indicatiu de menor risc i 6/6 el de major risc.
Unicaja Banco, S.A. està adherida al fons de garantia de dipòsits d'entitats de crèdit, creat pel Reial decret llei 16/2011, del 14 d'octubre, la cobertura del qual té un import màxim de 100.000€ (o, en els casos de dipòsits no nominats en euros, el seu equivalent en la divisa de què es tracti) per dipositant i entitat de crèdit.
Indicador relatiu al compte
Contractació 100 % en línia
Obrir el Compte en línia d’Unicaja és molt fàcil, es fa exclusivament en línia, en 6 passos i només trigaràs uns minuts. Uneix-te a Unicaja i gaudeix de més beneficis exclusius!
Sense comissions
Aquest compte no té comissions de manteniment, ni d'administració, ni per fer transferències ordinàries i immediates².
Reemborsament de les teves factures³
Aconsegueix fins a 100 € a l’any. Si reps el salari directament ingressat al teu compte, et reemborsarem l’1 % de les teves factures principals (aigua, gas, electricitat i telecomunicacions).
No cal nòmina
Només per ser nou client en línia d’Unicaja.
Documents informatius Compte en línia
Per contractar aquest compte, has de ser major de 18 anys, residir a Espanya i ser un client nou. Es considera “nou client” aquella persona física que en els darrers 12 mesos no hagi mantingut vigent, en qualsevol condició, algun producte i/o servei a Unicaja.
Aquest compte és d’ús particular i hauràs de confirmar que és així. Si ets autònom, no podràs utilitzar-lo per als teus assumptes professionals.
Si domicilies els teus rebuts principals (aigua, gas, llum o telecomunicacions) al Compte en línia, obtindràs fins a un 1 % de devolució dels imports. Aquestes devolucions s’abonaran al teu compte i poden arribar a sumar com a màxim 100 € l’any.
Per poder verificar que ets tu sense haver d’anar a l’oficina, farem un procés d’identificació amb vídeo.
Només caldrà que el dispositiu amb què estàs fent la contractació del teu Compte en línia tingui accés a càmera.
Durant la video identificació hauràs de mostrar:
La lletra petita, en gran:
(*) Incentiu per domiciliació de nòmina o pensió: Per a les persones majors d’edat i primer titular del compte d’Unicaja on domiciliïn la nòmina o pensió d’entre 800 i inferiors a 2.000 € (essent de 162 € la bonificació neta) o igual a superior a 2.000 € (essent de 364,50 € la bonificació neta), s’adhereixin a la promoció que finalitza el 31 de juliol de 2025, i que signin compromís de permanència a l’entitat de 24 mesos ininterromputs. Caldrà que aquella nòmina o pensió no estigués domiciliada a l’Entitat en els dotze mesos anteriors a la signatura del document d’adhesió i que el client tingui el Bizum activat a l’app d’Unicaja (estaran exempts de complir aquest requisit els clients majors de 75 anys) durant tot el període de permanència. Devolució de fins a 15 euros bruts mensuals, amb el límit de l’import dels rebuts domiciliats, durant 12 mesos (essent de 12,15 € la bonificació neta) pels rebuts domiciliats, a nom del titular del compte, amb un límit màxim de 180 euros bruts a l’any (essent de 145,8 € la bonificació neta). A aquests efectes, caldrà que el client no tingués rebuts domiciliats a l’Entitat en els dotze mesos anteriors a la signatura del document d’adhesió. Només es compatibilitzaran els rebuts de l’aigua, l’electricitat, el gas i les telecomunicacions. Disposes de 3 mesos des de l’adhesió per complir els requisits de la promoció. L’abonament en compte del client per domiciliació de nòmina o pensió i per domiciliació de rebuts està subjecte a tributació i té la qualificació fiscal de rendiments de capital mobiliari obtinguts per la cessió a tercers de capitals propis, en virtut de l’article 25.2 de la Llei 35/2006 de l’IRPF. En virtut dels articles 74.1 i 75.1 del Reglament de l’IRPF, aquests rendiments es troben subjectes a retenció a compte, al tipus de retenció vigent. Consulta les bases i els requisits de la promoció aquí.
(1) Condicions exclusives per a nous clients en línia persones físiques i per a noves altes. A aquests efectes es considerarà “nou client” aquella persona que en els darrers 12 mesos no hagi mantingut vigent, en qualsevol condició, algun producte i/o servei a Unicaja. Es permet un sol compte en línia per client. 0% TIN, 0% TAE Sense interessos
(2) Exempció de la comissió per transferències ordinàries i immediates, no urgent en euros entre comptes de pagament de clients ubicats a la zona SEPA fets a través de la Banca Electrònica d’Unicaja, de la Banca mòbil o de la xarxa de caixers automàtics.
(3) Bonificació de càrrecs domiciliats del compte. Unicaja beneficiarà el Compte Online amb la bonificació dels següents càrrecs domiciliats: aigua, electricitat, telecomunicacions i gas, a condició que, a més, després del càrrec en aquest compte, no es retornin. Aquesta bonificació consistirà en un import que serà el que resulti d’aplicar l’1,00 % a la suma dels imports dels càrrecs domiciliats i carregats al compte, en cada període de liquidació d’interessos. Aquest import, segons correspongui, s’abonarà en aquest compte, el dissabte immediatament posterior a la data de la liquidació d’interessos. La bonificació màxima anual serà de cent (100) euros, per tant, en cap cas, la suma dels successius abonaments per aquesta bonificació pot superar els 100 euros a l’any. Si després d’abonar la bonificació es produís la devolució d’algun dels càrrecs domiciliats, Unicaja quedarà facultada per deure al compte o en qualsevol altre compte del qual el CLIENT en sigui titular en aquesta entitat, fins i tot solidàriament amb altres titulars, la part proporcional de l’import de la bonificació que correspongui als càrrecs domiciliats retornats. Bonificació no acumulable amb altres promocions similars.
La bonificació dels rebuts domiciliats estan subjectes a tributació i es consideren rendiments del capital mobiliari obtinguts per la cessió a tercers de capitals propis en virtut de l’article 25.2 de la Llei 35/2006 de l’IRPF. Es troben, en virtut dels articles 74.1 i 75.1 del Reglament de l’IRPF, subjectes a retenció a compte, al tipus de retenció vigent.
(4) Targeta de dèbit sense comissions d’emissió ni de manteniment. Retirades d’efectiu amb la targeta de dèbit sense comissions als caixers automàtics de les següents províncies i xarxes:
(5) Assegurances modalitat temporal anual renovable, plurianual o prima única, contractades amb Unicorp Vida (accidents o vida risc), Caser (cotxes, salut, dental, multirisc llar, protecció de pagaments, mascotes, caçadors, lloguer a tot risc, decessos o accidents), Santa Lucía (decessos) i/o Unión Duero Vida (vida risc) i mediades a través d’Unimediación S.L.U., operador de banca-assegurances vinculat, inscrit al Registre administratiu especial de distribuïdors d’assegurances de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions amb núm. inscripció OV-0010, que actua a través de la xarxa d’Unicaja Banco, SA. Concertada assegurança de responsabilitat civil d’acord amb la legislació vigent. Pots consultar les companyies asseguradores amb què Unimediación, SLU té contracte d’agència subscrit a www.unicajabanco.es/seguros. Cobertures de les assegurances subjectes a les condicions generals i particulars de les pòlisses contractades.
(6) Crèdit dirigit a una persona física consumidora exclusivament per al pagament de les primes de les seves assegurances. Condicions vàlides fins al 31 de gener de 2026. Tipus d’interès nominal anual: 0,00 %. TAE: 0,000 %. A partir d’un exemple representatiu d’un crèdit de 1.500,00 € concedit dins del Pla Uni Assegurança, de la totalitat del qual s’ha disposat des del primer dia de vigència del contracte, amb una modalitat de pagament fix mensual d’una quota regular durant 12 mesos, en la qual el client paga 12 quotes mensuals de 125,00 € (un import total degut de 1.500,00 €). Per a aquest exemple no es planteja l’existència de noves disposicions del crèdit en el Pla Uni Assegurança en aquest període ni incidències en els pagaments. Les pòlisses amb modalitat plurianual o prima única es poden finançar a 12 mesos o fins al període de la prima única, amb un màxim de 36 mesos.
Condicions de la contractació en línia
Per fer qualsevol modificació a fi de corregir errors en la introducció de les dades durant el procés, pots posar-te en contacte amb nosaltres als telèfons següents: 900 151 948 o 952 07 62 63.
Una cop formalitzat el contracte, la documentació s’arxivarà als nostres sistemes. Podràs exercir els teu drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació al tractament i portabilitat, així com de no ser objecte de decisions individuals automatitzades, mitjançant un escrit dirigit a l’Oficina d’Atenció al Client d’Unicaja, situada a l’avinguda d’Andalucía, 10-12, Màlaga (CP: 29007) o mitjançant l’enviament d’un correu electrònic a l’adreça atencion.al.cliente@unicaja.es.
La llengua en què es formalitzarà el contracte serà l’espanyol.
La signatura del contracte s’haurà de fer el mateix dia natural en què el posem a la teva disposició a la plataforma de signatura. Si no es fa, la contractació caducarà.