Què he de fer?
Inicia sessió a la teva Banca Digital, entra a la secció de Sorteigs i Promocions i accedeix al programa EURO 6000 Plus per descobrir totes les promocions.
Registra’t al programa
Segueix els passos de registre i associa un dels teus comptes d’Unicaja, després accepta i signa els termes i condicions.
Accedeix al catàleg
Des de la teva Banca Digital, entra al web EURO 6000 Plus i coneix les marques del programa. Descobreix totes les ofertes i fes les compres des d’aquí.
Més de 130 marques
Marques reconegudes com Sephora, H&M, Pandora, Adidas, Decathlon, Ikea, Mediamarkt, Hoteles.com i moltes més!
EURO 6000 Plus és un programa d’avantatges que ofereix descomptes en compres amb bonificacions en reemborsaments i amb descompte directe i instantani.
Per adherir-t’hi, accedeix a la teva Banca Digital (web) i fes clic al botó “Ves a EURO 6000 Plus”.
Les compres en línia abonades amb la teva targeta d’Unicaja fetes a la pàgina d’EURO 6000 Plus a la qual accedeixes exclusivament a través de la teva Banca Digital mitjançant l’enllaç “Ves a EURO 6000 Plus” que hi ha a l’inici.
Les ofertes amb bonificació en diferit (reemborsament) estan senyalitzades amb l’etiqueta “Reemborsament” dins de la llista d’ofertes al lloc web del programa EURO 6000 Plus.
Els reemborsaments es generen des del moment en què es fa la compra del producte o la reserva del servei (viatge/vol/hotel). Aquest import s’anomena “Reemborsament pendent”.
El “Reemborsament pendent” s’abonarà el dia 15 del mes següent quan es compleixin les condicions següents:
Si el dia de l’abonament de les bonificacions és inhàbil, es farà el dia hàbil immediatament posterior.
L’estat dels reemborsaments es podrà consultar a través de la teva Banca Digital a l'apartat “Els meus reemborsaments” del lloc web del programa EURO 6000 Plus.
L’abonament corresponent al reemborsament es farà al compte que hagis seleccionat prèviament en el moment d’adherir-te al programa.
Has d’omplir el formulari habilitat que hi ha a l’apartat “Contacte” al lloc web del programa o també pots enviar un correu electrònic a euro6000plus@euro6000.es.
A través de la Banca Digital, el client ha de fer clic a “Donar-se de baixa” a la barra d’eines dins del lloc web del programa.
Els clients als quals els correspon l’abonament dels reemborsaments i que hagin cursat baixa del programa rebran el seu abonament corresponent. Per a aquells clients que en el moment de la baixa hagin acumulat reemborsaments sense haver arribat al llindar dels 3 €, se’ls guardarà l’import acumulat per recuperar-lo en el cas que es tornin a donar d’alta a EURO 6000 Plus.
¿T'ajudem?
També al 952 076 263 o mitjançant del formulari de contacte.
El nostre horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).