Com puc modificar la clau d’accés de la banca telefònica?



Accedeix a la secció "La meva àrea" des de la part superior esquerra, a la icona circular del teu avatar de la pàgina web.

 

Des d’aquesta secció podràs consultar les teves dades personals, gestionar la seguretat i configurar la Banca Digital i els teus contactes.

 

Al bloc "Seguretat":

  • Tria l’opció "Canvia la clau de la banca telefònica" per gestionar el canvi de clau.
  • Indica la teva clau actual i la clau nova que vols; segueix sempre les recomanacions de seguretat per a les claus.
  • Finalment, selecciona "Accepta".

¿T'ajudem?

També al 952 076 263 o mitjançant del formulari de contacte.

El nostre horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).

També posem a la teva disposició altres vies de contacte:


Banca Digital de Unicaja Banco

Vols tenir el banc molt al teu estil a la butxaca?

Descarrega la nostra app i gaudeix de tots els avantatges d’Unicaja des del teu mòbil.


Tornar