Gestiona la teva seguretat



Per gestionar les opcions de seguretat, hauràs d’accedir a "La meva Àrea"; per fer-ho, fes clic al teu avatar ubicat a la part superior esquerra de la pantalla.

 

Des de "La meva àrea", podràs consultar les teves dades personals, gestionar la teva seguretat, configurar la teva Banca Digital i els teus Contactes. 

 

A "Clau d’accés a Banca Digital" podràs canviar les claus; només has de seguir les recomanacions, pas a pas.

  • A "Sol·licita o canvia la clau de la banca telefònica" podràs canviar la teva clau; per fer-ho, recorda tenir el teu mòbil a la mà.
  • A "Bloquejar la targeta de coordenades" podràs bloquejar immediatament la teva targeta de coordenades en cas de robatori o pèrdua. La targeta que bloquegis quedarà inutilitzable.
  • A "Mostra el llistat dels últims accessos" podràs visualitzar la informació sobre els darrers accessos que ha tingut el teu usuari a la Banca Digital en els darrers 20 dies.
  • A "Telèfon per a la signatura d’operacions" podràs verificar el número de telèfon associat a les teves operacions bancàries.

A privadesa i dades:

 

Aquí podràs consultar i modificar els consentiments que ens has concedit per al tractament de les teves dades personals.


¿T'ajudem?

També al 952 076 263 o mitjançant del formulari de contacte.

El nostre horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).

També posem a la teva disposició altres vies de contacte:


Banca Digital de Unicaja Banco

Vols tenir el banc molt al teu estil a la butxaca?

Descarrega la nostra app i gaudeix de tots els avantatges d’Unicaja des del teu mòbil.


Tornar