On puc sol·licitar un extracte de compte?



Només podràs obtenir un extracte de compte des de la versió escriptori de la Banca Digital.

  • Accedeix a l’opció "Més" des del menú lateral esquerre.
  • A "Avui necessito" és on es troba l’opció "Sol·licitar extracte"; selecciona-la.
  • Un cop aquí, tria el compte i les dates per a l’extracte.
  • Un cop acabat el procés, rebràs, l’endemà, l’extracte a l’apartat "Comunicats Unibuzón" al qual podràs accedir a través de la campana a la part superior dreta de la pantalla.

¿T'ajudem?

També al 952 076 263 o mitjançant del formulari de contacte.

El nostre horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).

També posem a la teva disposició altres vies de contacte:


Banca Digital de Unicaja Banco

Vols tenir el banc molt al teu estil a la butxaca?

Descarrega la nostra app i gaudeix de tots els avantatges d’Unicaja des del teu mòbil.


Tornar