Què és un compte de seguretat i com s’activa?



Per evitar la devolució dels rebuts domiciliats, Unicaja t’ofereix la possibilitat d’associar un dels teus comptes com a suport del compte principal (aquell on tinguis domiciliacions actives).

 

Per exemple, si et cobren el rebut de la llum per un import superior al saldo que tens en aquell moment al teu compte principal, podrem liquidar el cobrament des del compte de suport que hagis establert (sempre que tinguis prou saldo en aquest altre compte).

 

Aquest servei gratuït permet que et puguis despreocupar davant l’arribada de rebuts d’import imprevistos.

 

Com puc activar, modificar o eliminar el servei de compte de suport des de la meva Banca Digital?

  • Des del menú principal fes clic a "Rebuts".
  • Un cop aquí, a "Domiciliacions" selecciona "Mostra comptes de suport".
  • A continuació, segueix els passos indicats per a l’activació, la modificació i l’eliminació.

¿T'ajudem?

També al 952 076 263 o mitjançant del formulari de contacte.

El nostre horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).

També posem a la teva disposició altres vies de contacte:


Banca Digital de Unicaja Banco

Vols tenir el banc molt al teu estil a la butxaca?

Descarrega la nostra app i gaudeix de tots els avantatges d’Unicaja des del teu mòbil.


Tornar