Aquest número és indicatiu del risc del producte, essent 1/6 l'indicatiu de menor risc i 6/6 el de major risc.
Unicaja Banco, S.A. està adherida al fons de garantia de dipòsits d'entitats de crèdit, creat pel Reial decret llei 16/2011, del 14 d'octubre, la cobertura del qual té un import màxim de 100.000€ (o, en els casos de dipòsits no nominats en euros, el seu equivalent en la divisa de què es tracti) per dipositant i entitat de crèdit.
Indicador relatiu al compte.
Escull què vols traslladar des del teu altre compte: ingressos, transferències periòdiques, rebuts domiciliats... Fins i tot cancel·lem el teu altre compte i ens n’emportem el saldo.
Tingues en compte que necessitem com a mínim 13 dies hàbils per tramitar totes les gestions.
És imprescindible que tots els titulars del compte signin la sol·licitud.
Amb el servei Trasllat de comptes de pagament, t’oferim la possibilitat de portar el teu compte d’una altra entitat al teu compte d’Unicaja.
Ens posarem en contacte amb l’altra entitat per fer totes les gestions que seleccionis:
El canvi de la domiciliació de rebuts i abonaments (llum, telèfon, etc.) implica paperassa i gestions que sempre són molestes. Gràcies al Trasllat de comptes d’Unicaja podràs tramitar la teva ordre de canvi sense sortir de la teva Banca Digital, en tan sols cinc minuts i sense paperassa.
A partir d’aquest moment presentem en nom teu l’ordre de canvi de compte a tots els emissors que vulguis (aigua, electricitat, telefonia, col·legis, etc.). A més, t’informarem durant tot el procés de l’estat de la sol·licitud i et demanarem si cal que ens ajudis a tramitar el canvi de compte d’alguna de les teves domiciliacions.
Així de fàcil!
Sí. Des d’Unicaja demanem al teu altre banc informació sobre les transferències periòdiques que tens per poder iniciar-les des del teu compte (si així ho desitges).
També podem sol·licitar el canvi de compte als emissors dels teus abonaments periòdics, per exemple la teva nòmina.
Pot ser que algun dels emissors de rebuts no permeti que fem aquesta gestió en nom teu. En aquest cas, hauràs d’indicar a l’entitat emissora el canvi del teu compte de dèbit.
Pel que fa a les nòmines, és possible que t’hagis de posar en contacte amb el departament de recursos humans de la teva empresa per sol·licitar el canvi de compte d’abonament. Així mateix, si l’ingrés és una pensió no contributiva de la Seguretat Social o d’altres organismes, posa’t-hi en contacte directament. En el cas de subsidi d’atur, pots canviar el compte directament a través del SEPE.
No obstant això, nosaltres t’acompanyarem en tot el procés; et facilitarem els formularis necessaris perquè els lliuris a l’entitat emissora dels rebuts o dels ingressos.
Addicionalment, i només si ens ho demanes, podem ordenar al teu altre banc la cancel·lació del teu compte d’origen i l’enviament del saldo restant al compte nou en la data que ens indiquis. Tot això de manera 100 % en línia i sense que hagis de perdre temps.
Això sí, abans de cancel·lar el compte al teu altre banc és possible que el teu altre banc et demani que tornis les targetes, els xecs o les llibretes que hi tens associats.
Sí, el teu altre banc pot rebutjar la sol·licitud de trasllat si, per exemple, tens productes vinculats al compte (préstecs, hipoteques, fons d’inversió, etc.). Cancel·la tots els productes abans de fer el trasllat.
A més, perquè el trasllat es faci correctament, recorda que els titulars del compte a Unicaja han de ser els mateixos que els del compte del banc anterior.
És requisit indispensable que la sol·licitud la signin tots els titulars del compte anterior. A més, han de ser també els mateixos titulars del nou compte a Unicaja. Si no hi coincideixen, l’entitat d’origen rebutjarà la petició de trasllat.
Omple la sol·licitud
Omple el formulari de trasllat de compte i nosaltres ens encarregarem de la resta.
Guia
Descarrega-te-la i llegeix-la per descobrir tots els detalls sobre com es fa cada trasllat.
Troba la teva oficina
Si prefereixes fer aquest tràmit de manera presencial, també estarem encantats d’ajudar-te.
¿T'ajudem?
També al 952 076 263 o mitjançant del formulari de contacte.
El nostre horari d'atenció telefònica és de dilluns a dissabte de 8.00 a 22.00 (excepte festius nacionals).