Reglament General de Protecció de Dades.
Informació sobre el tractament de dades personals.
Reglament General de Protecció de Dades. Exercici de dret.
Quins drets tenen els interessats?
Unicaja facilitarà a l'interessat l'exercici dels seus drets en virtut dels articles 15 a 22 de l'esmentat Reglament.
Els drets que concerneixen els interessats són els següents:
- Dret d'accés: És el dret que té el client a conèixer i a que li comuniquin la informació relativa a la seva persona.
- Dret de portabilitat: El client té dret a rebre, per part del responsable del tractament, les seves dades personals i transmetre-les a un altre responsable.
- Dret de limitació del tractament: És el dret del client a sol·licitar la limitació de l'ús de la informació que el concerneixi.
- Dret a no ser objecte de decisions automatitzades: El client té dret, si ho sol·licita, a no ser objecte d'una decisió que l'afecti basada en el tractament automatitzat d'informació.
- Dret d'oposició: Els clients que han facilitat a Unicaja dades personals per al compliment d'una finalitat determinada, tenen dret a oposar-se al tractament d'aquesta informació personal.
- Dret de rectificació. És el dret del client a sol·licitar la rectificació d'informació personal inexacta o incompleta que l'afecti.
- Dret de supressió. És l'anomenat "dret a l'oblit" El client pot sol·licitar la supressió de la informació que el concerneixi sempre que compleixi una sèrie de supòsits recollits a la norma.
Com pot exercir els seus Drets?
Si vols sol·licitar l'exercici d'algun d'aquests drets hauràs de seguir els següents passos:
- Descargar la plantilla de solicitud del derecho que desee ejercitar del enlace correspondiente situado en la descripción de derecho, cumplimentarla debidamente y firmarla. En caso de ser no cliente, adicionalmente, adjuntar copia de su Documento de Identificación.
- Una vez cumplimentada, podrá enviar la documentación por correo ordinario o electrónico al Departamento de Atención al Cliente de Unicaja.
Unicaja Banco, S.A.
Departament d'atenció al client
Avda. de Andalucía 10-12
29007 Màlaga.
Adreça electrònica: atencion.al.cliente@unicaja.es
També pots lliurar la documentació a qualsevol de nostres oficines d'Unicaja. En el termini màxim d'un mes (prorogable dos mesos més en cas de complexitat) rebràs una resposta a la teva petició a través del mateix canal a través del qual has exercit el teu dret.